Stap 1
Intake: kennismaking en inventarisatie van de situatie en wensen
Na een eerste telefonische kennismaking, maken we een vrijblijvende, kosteloze afspraak. Hiervoor kom ik graag bij u thuis langs. Samen stellen we uw wensen en doelen vast en bekijken we de huidige situatie.
Stap 2
Offerte: voorstel van plan van aanpak, geschatte tijd en prijs
Na het kennismakingsgesprek krijgt u, via mail, een duidelijke offerte met daarin de planning, de geschatte tijd en de kosten, zodat u precies weet waar u aan toe bent. 

Stap 3

Uitvoering: adviseren, ordenen en praktische sessies bij u thuis

Gaat u akkoord met de offerte, dan gaan we samen aan de slag om de gestelde wensen en doelen te bereiken. Ik zal u gedurende het hele opruimproces begeleiden en ondersteunen, maar u behoudt uiteraard hierbij steeds de regie.

Stap 4

Evaluatie

Na afronding van de werkzaamheden zullen we bespreken hoe u het resultaat het beste kunt behouden. Hiervoor zal ik u praktische tips geven en met u een plan van aanpak opstellen dat is afgestemd op uw wensen en doelen. Na ongeveer een maand zal ik telefonisch contact met u opnemen om te bespreken hoe het nu gaat. 

© 2023 by Name of Site. Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now