Wat kan ik voor u doen als u gaat verhuizen?

 

Ik help u graag bij het uitzoeken van uw spullen en administratie.

Maar vooral ook met het behouden van alle dingen waar u om geeft of ervoor te zorgen dat de dingen die niet meegaan bij de juiste mensen terechtkomen of naar een juiste bestemming gaan.

Een helpende hand die met u meekijkt en meedenkt en zorgt dat alles makkelijker verloopt. Om u te helpen beslissingen nemen en samen ervoor te zorgen dat u zich straks weer helemaal thuis voelt op uw nieuwe plek.

Het is al moeilijk genoeg om uit uw vertrouwde huis te moeten vertrekken en een deel van uw spullen achter te moeten laten. 

Want waar begint u en hoe zorgt u ervoor dat uw geliefde spullen die niet mee kunnen bij de juiste mensen terecht komen? En als dat niet kan, kunnen ze misschien aan een stichting geschonken worden zodat andere mensen er nog plezier van kunnen hebben.

En het allerbelangrijkste hierbij is dat u graag zelf de eigen regie wilt behouden. 

Kortom; iemand die een helpende hand biedt, met een professionele inslag.

Hoe werkt dat nu precies?

  • U belt mij op onderstaand telefoonnummer;

  • We maken een vrijblijvende afspraak van een uur bij u thuis om kennis te maken en uw wensen door te spreken (of ergens anders als u dat liever heeft);

  • Als we allebei denken dat uw wensen en mijn diensten goed bij elkaar passen aan het eind van ons gesprek, bevestig ik onze afspraken per mail;

  • Graag ontvang ik dan uw akkoord via mail retour en beginnen we met een proeftijd van 1 maand;

  • Daarna bespreken we of en hoe we verder gaan;

  • Aan het eind van iedere maand ontvangt u een factuur.

Renée de Zoeten            06-41885946            Den Haag

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now